Podvozky tramvajových vozů
Červeným lakem se označují generální modernizace převodové skříně T3 a T6, které mají pozměněné olejové kanály, jiný pastorek a talířové kolo, jsou použitá i jiná ložiska, jiná zemnící skříňka a další úpravy, které mají sloužit k lepšímu mazání pastorkového uzlu a k prodloužení životnosti převodové skříně.
Podvozky pro T3R.P+PV mají na rozdíl od podvozků pro T3+M+SU přidán magnetický snímač otáček skluzové ochrany na převodovkách. Dodávají se na ně modernizované motory s lisovaným komutátorem a zavařeným vinutím ve třídě izolace C do 220°C, u nás značené TE022H (totožné s TE033 dle spec.SKD), ostatní parametry shodné s TE022, označené jsou červenými kryty komory. R.P ze Šumperka a první série z ÚD měla ještě původní staré motory, teď jak nabíhají do PÚ, měly by se za ně osazovat nové.
Podvozky pro KT8D5.RN2P mají přidán magnetický snímač otáček skluzové ochrany na převodovkách, tlaková gufera převodovky pro odstranění průsaků oleje, nové silnější kolejnicové brzdy FC34N - 80kN a upravenou kolébku. Pravděpodobně do č.9074 se budou osazovat nové motory TE023C (dle spec.SKD TE037) s izolací ve třídě H-C.
Rámy podvozků T6 se vyměňují údajně kvůli zjištěným prasklinám na původních rámech za nové s úpravou proti „vrtivým pohybům“. Jsou doplněny tlumiče a vzpěry, jiná jsou táhla brzdičů, původně se počítalo s dosazením modernizovaných převodovek a montáží plent. Do června 2006 byla rekonstrukce podvozků pozastavena kvůli neschopnosti dodavatele dodržovat zadané parametry. Po změně dokumentace v červnu 2006 se opět modernizace provádí. Novými podvozky by měly být osazeny všechny vozy T6 při PÚ. Jako první získal upravenou verzi vůz 8678 z vozovny Motol.
Šedé podvozky jsou pravděpodobně prototypové z vozu T3M2-DVC: kolébka s lůžkem pro uložení skříně, primární vypružení - vinuté pružiny, pryžové prstence, sekundární vypružení - pryžové bloky a desky.